NDP 2010 – Natural Advertising inseamna peste 5 ore de publicitate, 360 de reclame din 54 de tari.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un show dedicat in exclusivitate amatorilor si specialistilor in publicitate. In noaptea celei mai lungi pauze publicitare, barierele lingvistice sunt devorate de scurtele comedii sau drame de 30 de secunde. Acestea devin inteligibile pentru fiecare, indiferent din ce colt al lumii provin.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un spectacol care combina un cinema de cea mai buna calitate cu divertismentul si cu spiritul ludic al publicului. Totul a început în 1973 când un pusti de zece ani, fascinat de reclamele vazute la televizor si în salile de cinema, a început sa colectioneze casete cu spoturi si filme publicitare. Consecvent si devotat pasiunii sale, el este astazi mentionat în Cartea Recordurilor drept cel mai mare colectionar de spoturi si reclame din lume, detinând peste 700 000 de piese.
Reusind sa adune spoturi din toata lumea, Jean Marie Boursicot s-a hotarât sa le prezinte în cadrul unui spectacol de un tip unic, intitulat “La Nuit des Publivores”. Succesul acestei initiative inedite a venit imediat: timp de treizeci de ani, spectacolul a fost reprezentat anual în peste patruzeci de tari de pe toate continentele.
(BILETE – 35 lei)