Rătăciţii lui Andrei Gheorghe, bronz la audienţe

Prima ediţie a reality-show-ului de la Kanal D, “Rătăciţi în Panama” difuzată, ieri, a reuşit performanţa de a urca pe locul al treilea pe targetul comercial 18-49 ani, cu 2.1% rating, după ProTV şi Antena1.

Conform statisticilor, rezultatele primei ediţii au ţinut cu sufletul la gură, pentru cel puţin un minut, de 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara. Minutul de aur a fost la ora 22:55, atingând, în mijlocul unei discuţii aprinse dintre Cornel Pasat şi CRBL, o performanţă de 2,9 puncte de rating.

În topul preferinţelor bucureştenilor, “Rătăciţi în Panama” s-a situat pe locul doi, după ProTV, şi înaintea filmului de la Antena 1. Un procent de 15 % din telespectatorii Capitalei au fost interesaţi să urmarească prezentarea concurenţilor ce se vor bate, în mijlocul Atlanticului, pentru onoare şi premiu.

Prima ediţie a reality-show-ului a fost în special pe gustul tinerilor şi adulţilor cu vârste între 15 şi 44 ani. (EVZ.RO)

silvia1

Leave a Reply