*** 20septembrie
Centrul Vechi
– bataie cu flori si plimbare cu trasura (de la 11:00)
– pe Scena Rotunda vor fi concerte cu fanfare, tarafuri.
– pe scena BNR seara concert Costel Busuioc (19:50)
Parcul Unirii
– spectacole de circ (11-21)
Bd. Unirii (la fantani)
– spectacole de teatru, targ de mestesugari
Piata Constitutiei
– spectacole de teatru si dans
Parc Izvor
– concert Bryan Adams (21:30)
– spectacol apa si foc LunatiX Aquatique (23:15)
Parc Cismigiu:
– concerte
Soseaua Kiseleff
– Skater Night, noaptea skaterilor
Casa Poporului, Universitate
– proiectii Urban Art (21-03)
21 septembrie
– continua programele de spectacole de strada.
Sursa: www.metropotam.ro
PROGRAM:
Anul acesta, privitorul-vizitator devine, printr-o serie de lucrări interactive, jucator, utilizator, spion si personaj urmărit. El ajunge să deseneze cu “lanterne magice” pe Facultatea de Arhitectură sau să recompună imagini pe Palatul Parlamentului.
La ora 23.00, spectatorul se transformă într-un pixel cu simt democratic si se face văzut chiar pe Palatul Parlamentului. Asta dacă intră în jocul pe care îl propune Mircea Florian. Utilizatorul trebuie să aleagă între LOVE sau LOVELE, să trimită mesaj text cu unul dintre aceste cuvinte si să astepte.
Proiectul “GAME 21: LOVE SAU LOVELE“ este un uriaş puzzle multidimensional ce permite utilizatorilor să combine simboluri sau imagini fragmentare într-un întreg ce face sens (estetic sau logic). Accesul utilizatorilor la mecanismele de control ale lucrării se face prin intermediul telefoanelor mobile – care vor funcţiona ca telecomenzi.”
Pentru ora 00.00, la Facultatea de Arhitectură, PLAY THE MAGIC a schitat, cu ustensile digitale, un plan divin: 10 lanterne magice ajung în mâinile publicului. Transformat într-un homocyborg, «anonimul» spectator devine «artistul» si isi foloseste membrele electronice recent dobândite pentru a inventa, din sunete si fascicule luminoase, o lucrare efemeră.
Tot pe Facultatea de Arhitectură, 2META amplasează sute de ochi mobili care fac schimb de priviri cu publicul. Activati prin senzori de miscare, perechile de ochi se deplasează pe urmele spectatorului si îl indică drept subiectul unui experiment artistic. “AM VĂZUT PE CINEVA CARE NU ERA ACOLO” este un proiect care, ca si celelalte din seria lucrărilor interactive, cedează vizitatorului locul central.