Începutul lucrărilor presupune săparea unui şanţ în formă dreptunghiulară, adânc de 30 de metri care va fi umplut cu beton. Acesta va reprezenta practic pereţii viitoarei staţii de metrou după ce pământul dintre aceștia va fi excavat în totalitate.
În spaţiul rămas liber vor fi introduse maşinile de forat care vor „pleca” prin subteran, atât spre Drumul Taberei cât şi spre Eroilor. Concret, prima etapă a lucrărilor de la Academia Militară presupune realizarea aşa-numiţilor „pereți mulați” – scheletul stației care va înghiți zeci de betoniere şi kilometri de fier beton. Şanţurile vor trece peste vechea stradă Răzoare și se vor „lega” în dreptul percelei de vis-a-vis, expropriată de Metrorex şi curăţată de imobile.
De altfel, susțin reprezentanții companiei, în comparație cu celelalte stații la Academia Militară lucrările vor fi întotdeauna cu un pas înainte. (b365)