Dieta de primavara

1. Renunta la painea alba!
Cel mai comun aliment, devenit aproape indispensabil la orice masa, este unul din motivele pentru care se acumuleaza grasimi. Inlocuieste-o cu paine integrala sau cu paine pentru slabit si astfel vei scapa de caloriile care iti fac probleme. Nu uita ca painea integrala este mai usor digerata decat cea alba.

2. Uita de sucurile acidulate
Sunt delicioase si ofera energie din plin, de aceea esti tentat sa bei inca unul si inca unul, pana cand te trezesti ca ai consumat mii de calorii la o singura masa. Atentie si la bauturile energizante, acestea contin cateodata la fel de multe calorii ca si sucurile obisnuite.

3. Prea multe sucuri de fructe
Un singur pahar de suc de portocale contine peste 100 de calorii, motiv pentru care nu e indicat sa bei mai multe pahare pe zi. Alege mai bine sa mananci fructele intregi, pentru ca astfel consumi mai multe fibre, in special in cazul in care alegi un fruct cu coaja, cum ar fi marul.

4. Mancarea congelata
E usor sa o incalzesti la cuptorul cu microunde si e gata in cateva secunde. Ideal pentru cei grabiti. Mancarurile congelate sunt insa pline de grasimi. Daca trebuie neaparat sa folosesti microundele, alege cu grija mancarea, in functie de ingrediente si numar de calorii si consuma si o salata.

5. Branzeturile
Calciul care se obtine prin consumul de branzeturi este esential, in special pentru femei, care au risc ridicat de imbolnavire de osteoporoza (o afectiune a sistemului osos).

Insa un pahar de lapte integral are la fel de multe calorii ca si un hamburger – usor de inteles ca nu aduce beneficii siluetei. Incercati laptele degresat si branza dietetica si cu siguranta veti da jos cateva kilograme. (Sursa: www.ziare.com)

fructe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *